10 January 2011

EPT 2010

Postitus 2010 aasta augustist!

Eelmisel kolmapäeval sai Tallinnas alguse EPT (Euroopa pokkeriturnee) 7. hooaeg. Kuna selline suur pokkerievent ei satu koduõuele just tihti, siis üritasin seda nii palju jälgida kui päevastest ja õhtustest tegemistest aega üle jäi ja vähegi võimalik oli. Mõned korrad käisin kohapeal main eventi jälgimas ning loomulikult oli mu i-phone’is koguaeg avatud pokernews.ee live ülekande lehekülg, et eestlaste tegemistel silma peal hoida. Suurimad õnnitlused Vallo Maidlale, Rikard Relanderile ja Martin Saarele main evendil rahadesse jõudmise puhul ja Ilonale naisteturniiri 2. koha puhul.

EPT mängijate pidu toimus reedel ja minu silmis jäi päris palju alla Unibet Openi mängijate pidudele aga lõbus oli siiski. Kuna olin lubanud Pokernews.com’is töötavale Chrisile, et Tallinnas viin nad välja, siis pidasin oma lubadust ja haarasin Chrisi kaasa kui BonBonist lahkusime. Kuna ma pole terve suve klubides käinud (v.a oma sünnipäev, mis toimus klubis ning Sugari terrass Pärnus, mis on niisama mõnus koht õhtuseks ajaveetmiseks suvepealinnas), siis peab tunnistama, et täitsa tore oli. Käisime Hollywoodis ja tänu oma täiesti hulludele sõpradele suutsime Chrisi meelt ikka päris korralikult lahutada...

Laupäevaõhtune plaan nägi ette õhtusööki minu arust kõige mõnusamas Tallinna sushikohas Silk koos Pokernews.com kogu teletiimiga. Kuna keegi polnud päris kindel kui kaua mängitakse main eventi laupäeval, siis esialgne kokkulepe oli kell 21... see muutus jooksvalt 21:30ks ja siis juba 21:45. Õhtusöök oli fun ja pean tunnistama, et kuulates nende jutte erinevatest pokkerireisidest, kuhu pokernewsi ülekanded neid viivad, siis tegi ikka kadedaks küll. Õhtu lõpetasime Tallinna parimas klubis Privé ja järgmisel päeval kuulsin neilt vaid kiidusõnu. Kõik olid rahul ja kui nemad olid rahul, olin ka mina rahul.

Pühapäeva hommikul osutus ärkamine seetõttu ka oluliselt raskemaks kui tavaliselt. Kell 11 turniiriga alustada on ikka väga raske ja veider. Pole harjunud pokkerit nii vara mängima. EPT naisteturniir algas mul esialgu hästi, mitu edukat kätt ja agressiivne mäng tõid mitu head pot’i. Mingil hetkel tegin aga vea, sest suurest hasardist ei märganud, et vastasel võib rida koos olla ja nii jäin ka üpris suurest hulgast nööpidest ilma. Pole hullu. Natuke on juba live-turniire mängitud ja nagu Laur kõrvalt meelde tuletas, siis ka näinud, et väikse stackiga võib uuesti tuhast tõusta. 3 tundi oli minu mäng suht nigel, kaart ei jooksnud ja bluffima polnud mõtet hakata, sest naistelaudades mängides olen aru saanud, et enamjaolt on kellelgi siiski käes reaalne kaart. Ma ei jõudnudki kokku lugeda mitu korda ma nägin kaarte 72 ja 83, liiga palju.

Aga siiski siiski, mingil hetkel pidi ka minu õnn pöörduma ja häid kaarte hakkas tulema igal positsioonil. Kahjuks pidin Kairiti all-in’i ära callima, sest patt oleks olnud KK maha panna. Temal oli 99 ja nii see läks. Ja siis läks ka minu luckbox tööle, sest pidevalt olid käes suured paarid, suited kõrged kaardid, hittisin väikeste suited connectoritega jne. Päris tore. Kui turniiri alguses oli mul korra BB käes AA ja kõik kuni minuni foldisid, mõtlesin et nojah sinna need ässad jäid, siis hiljem oli AA minu käes veel vähemalt kolmel korral (+ viimasel õnnetul korral), lisaks pidevalt KK.

Mingil hetkel oli minu 2000 stack muutunud 24000 ja tunne oli hea. Õhtuks oli koos ka finaallaud ja ütlemata mõnus tunne oli jälle nii kaugele jõuda. Kahjuks andsin üpris palju nööpe ära kui QK callisin Kairit Riimari all-in’i, mille üks itaallanna omakora ära callis... flop 4JK ja kuna mul polnud vähimatki soovi saada itaallanna veel pot’i, siis panustasin 3000 juurde ja läinud ta oligi. Kairit avas JA, turn tuli 10 ja river tõi talle Q rea... no okei, vähemalt läks omadele.

Edasi hakkas mäng venima. Tagasi olid kaardid 72 ja kuna blindid olid juba nii suured (1200/600, ante 100), siis ei olnud siin midagi väga ka oodata. Stack hakkas vaikselt kokku kuivama ja ootasin kaarti, millega lükata. 5800 stack ja kaartideks AA... minu all-in’i callis ära Kadri, kes näitas QK, flop oli paljulubav 5J6 aga järgnev lihtsalt ajas naerma... runner runner ...ja mida me näeme, Kadril Q kolmik, mina out. Pokker on selline!:) Nagu ma ütlesin, siis kannatust mul veel jätkub ja hea et niigi hästi sel aastal läinud on. Nüüd vähemalt ka tagasihoidlik EPT kogemus juures!

No comments:

Post a Comment