10 January 2011

Ain’t no game like Pot Limit Omaha

Pikka juttu sel korral ei tule, sest olen suutnud hilissuviste/varasügiste tuultega endale korraliku külmetuse hankida ja olen täitsa pikali. Eriti masendav, et haigus hiilib alati ligi kiirel ajal kui tööl on palju teha, kooliasjad vajavad tegemist, kauaoodatud üritused kohe kohe käes ja sõbranna tuleb välismaalt nädalavahetuseks Tallinnasse. Mõne haigusega on mõnus kodus pikutada ja haige olemist isegi nautida aga kui sa köhid nagu vana tuberkuloosihaige, siis nii pole võimalik midagi normaalselt teha. Natuke olen siiski köhimise vahele midagi teinud....näiteks vaadanud ära kõik Entourage’i uued osad, saanud peaaegu läbi “Pokker: eesti proffidelt eesti mängijatele” ja mänginud Omahat. Vot see on mäng, mis mulle aina rohkem ja rohkem tõesti meeldib. Ma arvan, et laivis ma seda poleks muidugi valmis mängima, sest netis on üpris palju siiski abiks nö spikker oma käest, mis all paremas nurgas ilusti hetkeseisu näitab AGA siiski, see on palju põnevam kui Texas Hold’Em. Võibolla on see põnevam sellepärast, et ma olen viimase aastaga Texast nii palju mänginud ... mine sa tea .. vahelduseks hea. Tänud Paavole, kes Bulgaarias seda mulle põgusalt õpetas, tubli on!:) Ja suureks abiks on meie oma pokkeriproffide raamat olnud, kus Omaha kohta eraldi peatükk ja kõik vajalik basic informatsioon olemas. Nüüd ma saan aru miks alguses mängides minu arust oli maja käes aga tegelikult ikka polnud.. hihi. Kes pole veel Omahaga tutvust teinud, siis soovitan soojalt, DO IT!

Olge ilusad!

Tsau

There isn’t gonna be a long story this time, because I’ve managed to get sick and can’t get out of bed. I blame the late-summer/early-autumn winds! It’s depressing that you always get sick when there’s a lot to do at work, at school and the events you’ve been waiting for sooooo god damn long are almost here and your girlfriend is coming to visit after a long time abroad. Some diseases are nice and you can chill while being home but when you cough like an old tuberculosis patient, then it’s almost impossible to do anything normally. I’ve still managed to do some things... like watched all the series of Entourage new season, almost finished reading the poker book by Estonian pro’s and played some Omaha. Now this is the game that I like more and more and more and... well i like it a lot. I think i wouldn’t be much good when playing live Omaha because online you have that little corner that shows how good or bad your hand is BUT the game is still more exciting than Texas Hold’Em. Maybe it’s because I’ve played so much of hold’em during the past year.... well who knows, it’s nice change. Thanks to Paavo who briefly taught Omaha to me in Bulgaria, nice jobJ And the book by our own poker pros has been a great help, there’s a whole chapter about Omaha and all the basic information you need. Now i actually understand why i thought there’s a full house but it really wasn’t ..haha. Who isn’t acquainted with Omaha... do it, I warmly recommend!

Be pretty!:)

Ciao.

September 2010

No comments:

Post a Comment