01 April 2011

APT 2011



Nonii, olen ka lõpuks rohkem elus. Minu esimene õhtu möödus siin päris toredalt, õhtusöögi ajal suutsid väiksed sääsed minu jalgadega üks-null teha ja nüüd näevad need välja nagu leetrites lapsed tavaliselt. Esimesel ööl ei tahtnud uni ajavahe tõttu kuidagi tulla ja nii mängisin poole hommikuni netis sit’n go’sid. (Nüüd peale day 1B’d tundub, et kasutasin oma kaardijooksu nendes mängudes ära). Järgmine päev möödus suht uneledes, hommikusöök kell 10, siis käisin mina pediküüris, kus väike filipiinineiu uinutavat jalamassaazhi tegi. Kuna hotelli voodi on lihtsalt nii mõnus (must have those pillows), siis tuppa tagasi jõudes magasin u 16ni. Sel päeval oli väljas nii karm tuul, et basseini ääres tiksumisest sai ainult kõrvavalu ja otsustasime Mall of Asia üle vaadata... mis ma ikka oskan öelda, it’s HUGE! Käisime söömas ja hotelli tagasi jõudes olin mina nii plätu, et vajusin kell 21 voodisse ja enne järgmist hommikusööki sealt ei tõusnud. Vähemalt sai enamvähem välja magatud need magamata ööd, mis magistritöö kirjutamisel tekkisid.

Niisiis Day 1B algas kell 13 päeval ja niipea kui endale laua tõmbasin oli juba enesetunne halb 17-9 ... ei meeldi mulle ei number 7 ega ka 9. Veidral kombel jälitasidki need kaks numbrit mind terve päeva, peamiselt 9 koos 3 või 2. Omal kohal oli ka Q2 v 3 , mida ma ühe tunni jooksul üle kahe käe nägin. Minu laud oli esimesest tunnist alates eriti agressiivne. Blindidel 25-30 olid bettide suurused 1000-3000 ja mehed lammutasid korralikult. Esimesel levelil kaotasin sb Q3 kui limpasin floppi vaatama ja sealt vaatas vastu QJx, kuna vana tüüp oli piisavalt agressiivne olnud, siis callisin tema 1000 beti ära, järgmine kaart mingit abi ei toonud ja bet 3000 oli liiga suur, et 3 kickeriga callima hakata. Teine suur kaotus oli AQ, kus lauda 3AJ, checki peale tegin beti 600, mõtles veidi ja callis, turn 4, jällegi check, minult bet 1500 ja temalt call, river A, bet 3000 ja call, näitas A4, suht nukker 8000 jäi alles ja siis oli jälle täielik kaardisurm, mõningate kaartidega floppi vaatama minnes ei juhtunud muud kui chippe jäi vähemaks ja mingi hetk lihtsalt sundisin ennast tund aega järjest foldima.


Ja alles 4000.... päris tore. Siis jäin duubeldamise peale lootma, korra panin maha KJ kui all in moment tekkis ja tore, et tegin, sest minu tagant tuli kaks suurt stacki omavahel lammutama ja mina oma KJ oleks alla jäänud. Q8s tundus mingil hetkel hea käsi all in lükata, big stack callis mu ära AK ja kui mitte ühtegi minu mastikaarti ei tulnud tundus asi suht lootusetu kuni riverini, kus vastu vaatas 8, sealt siis esimene duubel. Mitu korda varastasin oma all-inidega blinde. Järgmine all-in J9s ja kohe flopi 789, turn 10, river 6. Can’t complain. Selleks hetkeks oli stack 14000, enne päeva viimast kätt lükkasin 1500 tõste peale 66 korra veel all-in, mida shot-stack õnneks ei callinud, palus vaid et näitaksin talle, millega lükkasin. Päeva lõpuks siis 16250, eks näis mis täna saab! Fingers crossed!

Tsau!

No comments:

Post a Comment